Karriär

Så fokuserar du bättre när allt hopar sig på jobbet

Foto: Unsplash

Kanske har du en att göra-lista som är fullspäckad med arbetsuppgifter? Här är tipsen för att sortera, rensa hjärnan och minska känslan av att allt hopar sig.

Publicerad

Starten av ett nytt år kan vara överväldigande. Kanske ska nya projekt som planerades förra året nu dras igång, och en upplevelse av att nästan drunkna i jobb kan uppstå. I tidningen Forbes ger karriärcoachen Avery Blank tre tips för att nå viktiga mål samtidigt som stressen hålls under kontroll.

Planera och visualisera

Prova Ny Teknik – 149 kr
för tre månader


Tillgång till alla låsta artiklar, fördjupande kompendier,
premiumnyhetsbrev, samt e-tidningen.



Kom igång nu →


Förnyas till 299 kr/mån efter din provperiod. Ingen bindningstid. Avsluta enkelt.
Gäller endast nya prenumeranter.



Är du medlem i Sveriges Ingenjörer?

Aktivera ditt konto här