Fordon Var tredje bilreparation brister i kvalitet Foto: DPA / IBL Bildbyrå Foto: TFF Slarv, kunskapsbrister och dåligt genomfört arbete. När försäkringsbranschen gjort stickprovskontroller på bilskadeverkstäder duggar anmärkningarna tätt. Felix Björklund Publicerad 17 apr 2018 kl 15.32 Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post Annons Logga in här Prova Ny Teknik – 149 kr för tre månader Tillgång till alla låsta artiklar, fördjupande kompendier, premiumnyhetsbrev, samt e-tidningen. Kom igång nu → Förnyas till 299 kr/mån efter din provperiod. Ingen bindningstid. Avsluta enkelt. Gäller endast nya prenumeranter. Är du medlem i Sveriges Ingenjörer? Aktivera ditt konto här Logga in här ✕ verkstad fordon
TECH Swish: ”Har ett gott samarbete med Apple och Google” Nya EU-lagen DMA gör det möjligt för Swish att utmana techjättarna med egen korttjänst. Nu ska betalföretaget bygga ett ”tryggt, svenskt” alternativ Apples och Googles plånböcker.
ENERGI Finansiering av ny kärnkraft – Socialdemokrater avvaktar med besked Socialdemokraterna kommer inte ge besked, än, om hur de ser på statliga stöd till kärnkraft eller kärnkraftens framtid, meddelar Magdalena Andersson (S) i Ekots lördagsintervju.