Ny Teknik
  • Tech
  • Energi
  • Elbilar
  • Fordon
  • Debatt
  • Karriär
  • Lediga jobb
  • E-tidning
  • Insight
  • Spel
  • Prenumerera
  • Logga in
  • Logga ut
  • Min sida
  • Tech
  • Energi
  • Elbilar
  • Fordon
  • Debatt
  • Karriär
  • Lediga jobb
  • E-tidning
  • Insight
  • Spel
  • Populärt
    • 5g
    • Ai
    • Android
    • Apple
    • Batterier
    • Crispr
    • Google
    • Rymden
  • Hett inom Fordon
    • Autonoma fordon
    • Elon Musk
    • Elbilar
    • Ellastbilar
    • Flygplan
    • Kia
    • Laddhybrider
    • Polestar
    • Tesla
    • Volvo cars
  • Sektioner
    • Ny Teknik Insight
    • Hållbar Industri
    • Debatt
    • Elbilar
    • Fordon
    • Innovation
    • Karriär
    • Klurigheter
    • Krönikor
    • Podcast
    • Teknikhistoria
    • Tester
    • Startup
    • Story
    • Nytt från Ny Teknik
  • Ny Teknik
    • Annonsera
    • Cookies
    • Nyhetsbrev
    • Om oss
    • Prenumerera
    • PUL
    • Redaktionen
    • FAQ
    • Tipsa oss!
    • Talande webb
Premium

Provkörning: Lexus RX 450h+ – ”Reaktiv, inte progressiv”

Ny design och teknik, men bevarad komfort och lyx. Lexus RX erbjuds nu äntligen som laddhybrid. Men är det tillräckligt för att armbåga sig förbi konkurrenterna? Felix Björklund har provkört hybriden.

Lexus populära suv RX – nu kommer den som laddhybrid

Officiell: Här är RZ450e – Lexus första ”riktiga” elbil

Lexus el-sportbil ska få över 70 mils räckvidd

Första bilderna på kommmande elbilen Lexus RZ

Premium

Provkörning Lexus NX 450h+ – ”Osäker på om det räcker”

Lexus förklaring – därför är nya laddhybriden NX 450h+ ”sämre” än Toyota Rav4

LF-Z – så här ser Lexus framtid ut

Premium

Lexus teknikchef: ”Vi ska lansera elbil i alla klasser”

Premium

Provkörning: Lexus UX300e – ”Kortare räckvidd än hos rivalerna”

Premium

Därför satsar Lexus på luftkylt batteri i elbilen

Lexus gör som konkurrenterna – laddhybrid på gång?

Lexus första elbil är här

Lexus första elbil är snart här – men först visas en konceptbil

Test: Lexus RX 450hL – en bekväm storlastare

Lexus: Vår teknik är bästa medelvägen

Självkörande Lexus 2017

Supersport i begränsad upplaga

Lexus racersportbil kör 24-timmars

NyTeknik


Ny Teknik bevakar och skriver om ny teknik inom områden som fordons-industri, innovation, digitalisering, bygg, miljö, it och telekom. Ny Teknik skriver också om nya entreprenörer, life science, industrins utveckling och automatisering och hur tekniken förändrar samhället.

Tidningen Ny Teknik riktar sig till ingenjörer, it-specialister, teknikkonsulter, forskare, beslutsfattare och allmänt teknikintresserade människor. Ny Tekniks mål är att hålla dessa personer uppdaterade med de senaste och viktigaste nyheterna, reportagen och trenderna inom teknikutveckling – både för jobbet och för fritiden




Ny Teknik kommer ut på både webb och papper. På sajten nyteknik.se uppdaterar vi varje vardag med de snabbaste och mest pålitliga nyheterna och analyserna i teknik-Sverige.

Att Ny Teknik skulle börja ges ut blev officiellt 17 maj 1967. Den 26 oktober samma år kom första numret ut. Tidningen är i dag en del av mediehuset Ny Teknik Group Sverige AB. Bland mediehuskollegerna finns Arbetarskydd, Lag & Avtal, och Teknikhistoria.




HÅLL DIG UPPDATERAD MED VÅRT NYHETSBREV!

BEVAKA NYHETER

Facebook
Instagram
Twitter
Linkedin
Linkedin Jobb
RSS

PRENUMERERA

Bli prenumerant
Min sida

Har du en fråga om din prenumeration?
Kontakta kundtjänst
Vanliga frågor

KONTAKT

Thomas Peterssohn Chefredaktör och ansvarig utgivare

Redaktionen
08-796 66 00

POSTADRESS

Ny Teknik
Ny Teknik Group
Box 6323
102 35 Stockholm

TIPSA OM NYHETER

E-post
08-796 66 00
Läs mer här

ANNONSERA

Produktannonsera Platsannonsera

© 2023 NY TEKNIK • FAQ • OM COOKIES • VÅR PERSONUPPGIFTSPOLICY • ALLMÄNNA VILLKOR FAKTURA • SITEMAP All information är upphovsrättsskyddad. Citera gärna men ange källa.