Ny Teknik
  • Tech
  • Energi
  • Elbilar
  • Fordon
  • Debatt
  • Karriär
  • Lediga jobb
  • E-tidning
  • Insight
  • Spel
  • Prenumerera
  • Logga in
  • Logga ut
  • Min sida
  • Tech
  • Energi
  • Elbilar
  • Fordon
  • Debatt
  • Karriär
  • Lediga jobb
  • E-tidning
  • Insight
  • Spel
  • Populärt
    • 5g
    • Ai
    • Android
    • Apple
    • Batterier
    • Crispr
    • Google
    • Rymden
  • Hett inom Fordon
    • Autonoma fordon
    • Elon Musk
    • Elbilar
    • Ellastbilar
    • Flygplan
    • Kia
    • Laddhybrider
    • Polestar
    • Tesla
    • Volvo cars
  • Sektioner
    • Ny Teknik Insight
    • Hållbar Industri
    • Debatt
    • Elbilar
    • Fordon
    • Innovation
    • Karriär
    • Klurigheter
    • Krönikor
    • Podcast
    • Teknikhistoria
    • Tester
    • Startup
    • Story
    • Nytt från Ny Teknik
  • Ny Teknik
    • Annonsera
    • Cookies
    • Nyhetsbrev
    • Om oss
    • Prenumerera
    • PUL
    • Redaktionen
    • FAQ
    • Tipsa oss!
    • Talande webb
Premium

Bosch och VW vill bygga utrustning för batterifabriker ihop

Bosch var på väg att börja bygga battericeller men övergav planerna. Nu vill bolaget i stället bygga utrustning för batterifabriker – tillsammans med Volkswagen.

Nya laddkabeln växlar mellan två kontakter – ersätter två sladdar

Premium

Snart öppnar Bosch nya chipfabrik för bilindustrin – ”Vi löser problem”

Då lanserar Bosch sina kraftverk med bränsleceller

Deras dieselmotor har en verkningsgrad på 50 procent

Då lanserar Bosch systemet med svenska bränsleceller

Premium

Bosch utmanar med tillgång till 200 000 publika laddstationer

Bosch system larmar när mc-föraren råkar ut för en olycka

Bosch solskydd skuggar ögonen med artificiell intelligens

Bosch lanserar ai-system för att göra bilar säkrare

Bosch släpper elektrifierad barnvagn som rullar 1,5 mil

Verklighetstrogna 3d-bilder utlovas i Bosch nya display

Bosch utvecklar sensorbox avsedd för alla taxidrönare

Volocopter största blickdragaren på BWC

Bosch lanserar bilnyckeln som tjuvarna inte kan hacka

Bosch erbjuder elbilar – med ny bildelningstjänst

Daimler och Bosch lanserar robottaxi 2019

Bosch överger batteristrategin – säljer av allt

Nu ska Bosch bli störst i världen på iot

Daimler vill att du ska sluta parkera själv

Bosch överväger batterifabrik – dubbelt så stor som Gigafactory

Bosch: ”Det här kommer göra oss till marknadsledare”

Skannern talar om hur du får bort fläcken

Bosch nya eldrivlina ska locka snåla biltillverkare

Bosch pekas ut i dieselskandalen

Bosch utreds om Volkswagens fusk

Bosch varnade VW för manipulation 2007

Upplev digitalisering på största mässan

ABB, Bosch och Cisco bygger smarta hem

Antisladdteknik på nya bilar från 1 november

Bosch och GS Yuasa ska halvera batteripris

Antisladdteknik håller hojen på vägen

Minsta abs-bromsen stoppar värstinghojen

NyTeknik


Ny Teknik bevakar och skriver om ny teknik inom områden som fordons-industri, innovation, digitalisering, bygg, miljö, it och telekom. Ny Teknik skriver också om nya entreprenörer, life science, industrins utveckling och automatisering och hur tekniken förändrar samhället.

Tidningen Ny Teknik riktar sig till ingenjörer, it-specialister, teknikkonsulter, forskare, beslutsfattare och allmänt teknikintresserade människor. Ny Tekniks mål är att hålla dessa personer uppdaterade med de senaste och viktigaste nyheterna, reportagen och trenderna inom teknikutveckling – både för jobbet och för fritiden




Ny Teknik kommer ut på både webb och papper. På sajten nyteknik.se uppdaterar vi varje vardag med de snabbaste och mest pålitliga nyheterna och analyserna i teknik-Sverige.

Att Ny Teknik skulle börja ges ut blev officiellt 17 maj 1967. Den 26 oktober samma år kom första numret ut. Tidningen är i dag en del av mediehuset Ny Teknik Group Sverige AB. Bland mediehuskollegerna finns Arbetarskydd, Lag & Avtal, och Teknikhistoria.




HÅLL DIG UPPDATERAD MED VÅRT NYHETSBREV!

BEVAKA NYHETER

Facebook
Instagram
Twitter
Linkedin
Linkedin Jobb
RSS

PRENUMERERA

Bli prenumerant
Min sida

Har du en fråga om din prenumeration?
Kontakta kundtjänst
Vanliga frågor

KONTAKT

Thomas Peterssohn Chefredaktör och ansvarig utgivare

Redaktionen
08-796 66 00

POSTADRESS

Ny Teknik
Ny Teknik Group
Box 6323
102 35 Stockholm

TIPSA OM NYHETER

E-post
08-796 66 00
Läs mer här

ANNONSERA

Produktannonsera Platsannonsera

© 2023 NY TEKNIK • FAQ • OM COOKIES • VÅR PERSONUPPGIFTSPOLICY • ALLMÄNNA VILLKOR FAKTURA • SITEMAP All information är upphovsrättsskyddad. Citera gärna men ange källa.