Ny Teknik
  • Tech
  • Energi
  • Elbilar
  • Hållbar Industri
  • Fordon
  • Debatt
  • Karriär
  • Lediga jobb
  • E-tidning
  • Prenumerera
  • Logga in
  • Logga ut
  • Min sida
  • Tech
  • Energi
  • Elbilar
  • Hållbar Industri
  • Fordon
  • Debatt
  • Karriär
  • Lediga jobb
  • E-tidning
  • Populärt
    • 5g
    • Ai
    • Android
    • Apple
    • Batterier
    • Crispr
    • Google
    • Rymden
  • Hett inom Fordon
    • Autonoma fordon
    • Elon Musk
    • Elbilar
    • Ellastbilar
    • Flygplan
    • Kia
    • Laddhybrider
    • Polestar
    • Tesla
    • Volvo cars
  • Sektioner
    • Ny Teknik Insight
    • Hållbar Industri
    • Debatt
    • Elbilar
    • Fordon
    • Innovation
    • Karriär
    • Klurigheter
    • Krönikor
    • Podcast
    • Teknikhistoria
    • Tester
    • Startup
    • Story
    • Nytt från Ny Teknik
  • Ny Teknik
    • Annonsera
    • Cookies
    • Nyhetsbrev
    • Om oss
    • Prenumerera
    • PUL
    • Redaktionen
    • FAQ
    • Tipsa oss!
    • Talande webb
Premium

Unitigrundaren efter konkursen: ”Ganska stolt”

Unitigrundaren Lewis Horne om konkursen, anklagelserna från tidigare kolleger, återbetalningar av myndighetsstöd - och varför han är stolt: "Jag gav det ett ärligt försök".

Premium

Efter alla turer – elbilsbolaget Uniti i konkurs

Konkurshotade Uniti fick ihop 6,7 miljoner kronor – ”Vi fortsätter”

Premium

Uniti nära konkurs – vad hände med superhajpade elbilstartupen?

Elbilsstartupen Uniti i skriande behov av nytt kapital

Så mycket kostar den skånska elbilen

Elbils-startupen Uniti har slagit nytt svenskt rekord i crowdfunding

Vd:n för svenska elbilen Uniti: ”Ville bli något speciellt för svensk industri”

Svenska elbilstillverkaren Uniti öppnar filial vid Silverstone

Uniti svänger – bygger en "riktig" bil

Professorn sågar svenska elbilarna: ”De är glada entusiaster”

Svenska fordonsrebellerna utmanar elbilsjättarna – Viktigt delmål nått för Uniti

Uniti one är presenterad

Elbilstillverkaren Unitis vd: ”Världen sa åt mig: bygg en bil”

Nya svenska elbilen säljs på Mediamarkt

I dag presenterar Uniti den nya svenska elbilen

Svenska elbilsbolaget satsar på kontroversiell finansiering

Unitis elbilar ska byggas i Landskrona

”Vårt team består inte av bilmänniskor”

Stort intresse för nya elbilen från Lund

Ingen fjärrstyrning av svenska elbilen

NyTeknik


Ny Teknik bevakar och skriver om ny teknik inom områden som fordons-industri, innovation, digitalisering, bygg, miljö, it och telekom. Ny Teknik skriver också om nya entreprenörer, life science, industrins utveckling och automatisering och hur tekniken förändrar samhället.

Tidningen Ny Teknik riktar sig till ingenjörer, it-specialister, teknikkonsulter, forskare, beslutsfattare och allmänt teknikintresserade människor. Ny Tekniks mål är att hålla dessa personer uppdaterade med de senaste och viktigaste nyheterna, reportagen och trenderna inom teknikutveckling – både för jobbet och för fritiden




Ny Teknik kommer ut på både webb och papper. På sajten nyteknik.se uppdaterar vi varje vardag med de snabbaste och mest pålitliga nyheterna och analyserna i teknik-Sverige.

Att Ny Teknik skulle börja ges ut blev officiellt 17 maj 1967. Den 26 oktober samma år kom första numret ut. Tidningen är i dag en del av mediehuset Ny Teknik Group Sverige AB. Bland mediehuskollegerna finns Arbetarskydd, Lag & Avtal, och Teknikhistoria.




HÅLL DIG UPPDATERAD MED VÅRT NYHETSBREV!

BEVAKA NYHETER

Facebook
Instagram
Twitter
Linkedin
Linkedin Jobb
RSS

PRENUMERERA

Bli prenumerant
Min sida

Har du en fråga om din prenumeration?
Kontakta kundtjänst
Vanliga frågor

KONTAKT

Thomas Peterssohn Chefredaktör och ansvarig utgivare

Redaktionen
08-796 66 00

POSTADRESS

Ny Teknik
Ny Teknik Group
Box 6323
102 35 Stockholm

TIPSA OM NYHETER

E-post
08-796 66 00
Läs mer här

ANNONSERA

Produktannonsera Platsannonsera

© 2023 NY TEKNIK • FAQ • OM COOKIES • VÅR PERSONUPPGIFTSPOLICY • ALLMÄNNA VILLKOR FAKTURA • SITEMAP All information är upphovsrättsskyddad. Citera gärna men ange källa.