Fordon Inga klagomål på ohyfsad flygpersonal Reglerna för hur flygpersonalen ska uppträda mot passagerarna på Skymark Airlines har rört upp känslorna. Håkan Abrahamson Publicerad 5 jun 2012 kl 12.23 Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post Unlock with Glimta Annons Sedan slutet av maj finns i stolsfickorna på det japanska flygbolaget Skymark Airlines plan bland säkerhetsinformationen även ett informationsblad med åtta punkter om vad passagerarna kan förvänta sig i serviceväg av flygpersonalen.Dokumentet har rört upp känslorna i Japan. Logga in här Prova Ny Teknik – 149 kr för tre månader Tillgång till alla låsta artiklar, fördjupande kompendier, premiumnyhetsbrev, samt e-tidningen. Kom igång nu → Förnyas till 299 kr/mån efter din provperiod. Ingen bindningstid. Avsluta enkelt. Gäller endast nya prenumeranter. Är du medlem i Sveriges Ingenjörer? Aktivera ditt konto här Logga in här ✕ flygbolag fordon Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post Unlock with Glimta
Premium Ovanligt mycket vindkraftsel – och ovanligt höga minuspriser Ny Tekniks elrapport. Vindkraften producerade mer el än under någon tidigare aprilmånad.
Premium Vätgas i vindpark stoppas av myndighet – efter miljonstöd Två aktörer vill tillverka vätgas i vindkraftsparker och har fått klimatstöd på 40 miljoner kronor av en myndighet. Men en annan myndighet ger avslag.
Nu är Vattenfalls tyska jätteförsäljning klar Vattenfalls försäljning av sin värmeverksamhet i Berlin är nu klar. Detta efter att federala myndigheter i Tyskland godkänt försäljningen i april, meddelar bolaget i ett pressmeddelande.