KARRIÄR

Så behåller du lugnet när det är kaos på jobbet

En dator på ett stökigt skrivbord.

Ekonomin är dålig, en chef har slutat, en konflikt har uppstått eller ett storvarsel är på gång. Emellanåt stormar det på en arbetsplats – så här gör du för att behålla fötterna på jorden.

Publicerad Uppdaterad

Det är inte en upplevelse någon önskar sig, men de flesta kommer förmodligen att någon gång under sin karriär behöva hantera turbulenta perioder på sina arbetsplatser. I en artikel i Harvard Business Review ges tips på hur du gör för att stå stadigt i kaoset: 

Prova Ny Teknik – 149 kr
för tre månader


Tillgång till alla låsta artiklar, fördjupande kompendier,
premiumnyhetsbrev, samt e-tidningen.



Kom igång nu →


Förnyas till 299 kr/mån efter din provperiod. Ingen bindningstid. Avsluta enkelt.
Gäller endast nya prenumeranter.



Är du medlem i Sveriges Ingenjörer?

Aktivera ditt konto här