Startup Burt: Hjälper medier att optimera E-handelsföretag är skickliga på att mäta kundbeteenden och anpassa webbutiker och erbjudanden. Medieföretag har normalt inte hunnit lika långt, och Burt satsar på att erbjuda optimering specifikt för mediesektorn. Mats Lewan Publicerad 1 apr 2014 kl 20.00 Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post Annons Logga in här Prova Ny Teknik – 149 kr för tre månader Tillgång till alla låsta artiklar, fördjupande kompendier, premiumnyhetsbrev, samt e-tidningen. Kom igång nu → Förnyas till 299 kr/mån efter din provperiod. Ingen bindningstid. Avsluta enkelt. Gäller endast nya prenumeranter. Är du medlem i Sveriges Ingenjörer? Aktivera ditt konto här Logga in här ✕ 33-listan startup nyheter
KARRIÄR Northvoltanställd efter konkursen: Min värld vändes upp och ned 3 000 anställda i Skellefteå får gå i samband med batteritillverkaren Northvolts konkurs. För många var beskedet en chock – och en oviss framtid väntar.
ELBILAR 150 mil med vätgas – så är långresor med bränslecellsbil Hur nära verklighet är vätgas som drivmedel på Europas vägar? Ny Teknik har testat att köra bränslecellsbil från München till Stockholm.