Ny Teknik
  • Tech
  • Energi
  • Elbilar
  • Hållbar Industri
  • Fordon
  • Debatt
  • Karriär
  • Lediga jobb
  • E-tidning
  • Prenumerera
  • Logga in
  • Logga ut
  • Min sida
  • Tech
  • Energi
  • Elbilar
  • Hållbar Industri
  • Fordon
  • Debatt
  • Karriär
  • Lediga jobb
  • E-tidning
  • Populärt
    • 5g
    • Ai
    • Android
    • Apple
    • Batterier
    • Crispr
    • Google
    • Rymden
  • Hett inom Fordon
    • Autonoma fordon
    • Elon Musk
    • Elbilar
    • Ellastbilar
    • Flygplan
    • Kia
    • Laddhybrider
    • Polestar
    • Tesla
    • Volvo cars
  • Sektioner
    • Ny Teknik Insight
    • Hållbar Industri
    • Debatt
    • Elbilar
    • Fordon
    • Innovation
    • Karriär
    • Klurigheter
    • Krönikor
    • Podcast
    • Teknikhistoria
    • Tester
    • Startup
    • Story
    • Nytt från Ny Teknik
  • Ny Teknik
    • Annonsera
    • Cookies
    • Nyhetsbrev
    • Om oss
    • Prenumerera
    • PUL
    • Redaktionen
    • FAQ
    • Tipsa oss!
    • Talande webb

Peugeots milstolpe – helt elektrifierat i år

I år tas ett viktigt steg för franska Peugeot. När nu 5008 nu erbjuds med ett nytt hybridsystem innebär det att märket är helt elektrifierat.

Peugeots skrytsiffror: nya elbilen får 70 mils räckvidd

Premium

Peugeots nya laddhybrid – ”Mycket teknik, ok kvalitet”

Premium

Provkörning: Peugeot 408 Laddhybrid – ”Sticker ut – utan att vara crazy”

Peugeot E-208 får längre räckvidd

Nu lanserar Peugeot el-kombin 308

Premium

Analys: Peugeot e-208 – ”Kompakt elbil som bockar i de flesta rutor”

Nu får Peugeots elbilar längre räckvidd

Peugeot inför rätta efter ”dieselgate”

Tuffa tider för fransk bilindustri – ras för flaggskeppen

Grönt ljus för samgående av Fiat och Peugeot

Premium

Provkörning: Peugeot e-208 – ”Effektivare än väntat”

Peugeot lanserar ny laddhybrid: ”Den mest kraftfulla någonsin”

EU granskar fusionen Fiat-Peugeot

Premium

Provkörning Peugeot 3008 Hybrid4: ”Fantastiskt låg utsläppssiffra”

Peugeot-chefen: Bara ”green addicts” vill köpa våra elbilar

Premium

Provkörning: Peugeot e-2008 – ”Snål räckvidd räddas av snabbladdning”

Fiat godkänner samgående med Peugeot

Bindande Fiat-Peugeot-avtal väntas inom kort

Fiat och Peugeot går samman i Nederländerna

Fiat och Peugeot ger inte upp sammanslagning

Peugeot gör sig redo för en laddad comeback

Peugeot Citroën slår ifrån sig anklagelserna

Dongfeng köper in sig i Peugeot

NyTeknik


Ny Teknik bevakar och skriver om ny teknik inom områden som fordons-industri, innovation, digitalisering, bygg, miljö, it och telekom. Ny Teknik skriver också om nya entreprenörer, life science, industrins utveckling och automatisering och hur tekniken förändrar samhället.

Tidningen Ny Teknik riktar sig till ingenjörer, it-specialister, teknikkonsulter, forskare, beslutsfattare och allmänt teknikintresserade människor. Ny Tekniks mål är att hålla dessa personer uppdaterade med de senaste och viktigaste nyheterna, reportagen och trenderna inom teknikutveckling – både för jobbet och för fritiden




Ny Teknik kommer ut på både webb och papper. På sajten nyteknik.se uppdaterar vi varje vardag med de snabbaste och mest pålitliga nyheterna och analyserna i teknik-Sverige.

Att Ny Teknik skulle börja ges ut blev officiellt 17 maj 1967. Den 26 oktober samma år kom första numret ut. Tidningen är i dag en del av mediehuset Ny Teknik Group Sverige AB. Bland mediehuskollegerna finns Arbetarskydd, Lag & Avtal, och Teknikhistoria.




HÅLL DIG UPPDATERAD MED VÅRT NYHETSBREV!

BEVAKA NYHETER

Facebook
Instagram
Twitter
Linkedin
Linkedin Jobb
RSS

PRENUMERERA

Bli prenumerant
Min sida

Har du en fråga om din prenumeration?
Kontakta kundtjänst
Vanliga frågor

KONTAKT

Thomas Peterssohn Chefredaktör och ansvarig utgivare

Redaktionen
08-796 66 00

POSTADRESS

Ny Teknik
Ny Teknik Group
Box 6323
102 35 Stockholm

TIPSA OM NYHETER

E-post
08-796 66 00
Läs mer här

ANNONSERA

Produktannonsera Platsannonsera

© 2023 NY TEKNIK • FAQ • OM COOKIES • VÅR PERSONUPPGIFTSPOLICY • ALLMÄNNA VILLKOR FAKTURA • SITEMAP All information är upphovsrättsskyddad. Citera gärna men ange källa.