Digitalisering Gratis mobilt bredband - med reklam Det hemliga bolaget Intjoors siktar på att bli först som reklamfinansierad mobil bredbandsoperatör i världen. - Vi har avtal om att använda Telias 3g-nät, säger Tomas Olsson, vd för Intjoors. Helen Ahlbom Publicerad 16 feb 2012 kl 15.37 Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post Annons Logga in här Prova Ny Teknik – 1 kr för en månad Tillgång till alla låsta artiklar, fördjupande kompendier, premiumnyhetsbrev, samt e-tidningen. Kom igång nu → Förnyas till 299 kr/mån efter din provperiod. Ingen bindningstid. Avsluta enkelt. Gäller endast nya prenumeranter. Är du medlem i Sveriges Ingenjörer? Aktivera ditt konto här Logga in här ✕ digitalisering mobilt bredband telia nyheter
ELBILAR 15 år efter debuten – nu lanserar pionjären uppföljaren till första elbilen I höst gör ett tidigare toppnamn inom elektrifiering comeback. Efter lång frånvaro med elbilsnyheter lanserar Mitsubishi ett nytt familjealternativ med Eclipse Cross.
ENERGI Regeringen: Utred nya elområden igen Nu ger regeringen Svenska kraftnät på nytt i uppdrag att se över om Sverige ska ha färre elområden.
TECH 300 nya jobb när Ericsson satsar på 6g-forskning i Japan Investeringen kan skapa 300 jobb och stärka Japans digitala infrastruktur med öppna nätverk.
DEBATT ”Sverige måste ta kontroll över sin digitala framtid – våra grannländer har redan sett riskerna”