Digitalisering HTC:s nya gillar Facebook HTC Wildfire (klicka på bilden). Wildfire är namnet på HTC:s senaste Android-telefon. Med en förmodad låg prislapp och utökade Facebook-kopplingar hoppas tillverkaren antagligen på framgångar bland yngre köpare. Anders Thoresson Publicerad 18 maj 2010 kl 10.27 Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post Annons Logga in här Prova Ny Teknik – 99 kr för tre månader Tillgång till alla låsta artiklar, fördjupande kompendier, premiumnyhetsbrev, samt e-tidningen. Kom igång nu → Förnyas till 299 kr/mån efter din provperiod. Ingen bindningstid. Avsluta enkelt. Gäller endast nya prenumeranter. Är du medlem i Sveriges Ingenjörer? Aktivera ditt konto här Logga in här ✕ nyheter pekskärm digitalisering android
TECH 14 dollar per månad för annonsfritt Instagram och Facebook i EU Facebook och Instagram kan bli annonsfria för 14 dollar i månaden.
DEBATT ”Snabbladdning är viktigt – men normalladdning är grundbulten” DEBATT. Antalet snabbladdare längs de stora vägarna har ökat snabbt. Men fortfarande saknar många tillgång till normalladdning vid bostäder, arbetsplatser och destinationer, skriver sex aktörer inom energi och laddinfrastruktur.