Digitalisering Succé direkt för Googles webbläsare Googles egen webbläsare Chrome, som lanserades i förra veckan, har redan närmare två procent av marknaden. Google har därmed fått en smakstart i webbläsarkriget. Anders Thoresson Publicerad 10 sep 2008 kl 01.00 Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post Annons Logga in här Prova Ny Teknik – 1 kr för en månad Tillgång till alla låsta artiklar, fördjupande kompendier, premiumnyhetsbrev, samt e-tidningen. Kom igång nu → Förnyas till 299 kr/mån efter din provperiod. Ingen bindningstid. Avsluta enkelt. Gäller endast nya prenumeranter. Är du medlem i Sveriges Ingenjörer? Aktivera ditt konto här Logga in här ✕ nyheter digitalisering webbläsare google
TECH Microsofts storsatsning: Så ska AI-agenter förändra hur vi arbetar Huka er, Google och AWS. Här kommer Microsofts armé av ai-agenter som ska förändra allt från Outlooks e-post – till hur du kodar i Github Copilot.
ELBILAR Dramatiskt värdetapp för Cybertruck – Tesla börjar ta fordonet i inbyte Cybertruck tappar 35 procent i värde på ett år – långt över branschsnittet.
TECH Kinesisk teknikjätte i chipoffensiv – minskar beroendet av USA Kinesiska Xiaomi satsar stort på chiputveckling för att minska beroendet av utländsk teknik mitt i handelsspänningar.
DEBATT ”Sverige måste ta kontroll över sin digitala framtid – våra grannländer har redan sett riskerna”