Digitalisering Sök och finn den som betalat bäst Sponsrade länkar i sökmotorerna blir allt vanligare i ute Europa. Brittiska företaget Espotting hoppas nu locka över även svenska företag från traditionell annonsering till att betala för att komma högt upp i sökmotorernas index och resultatlistor. Monica Westman Publicerad 20 okt 2003 kl 07.31 Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post Annons Logga in här Prova Ny Teknik – 1 kr för en månad Tillgång till alla låsta artiklar, fördjupande kompendier, premiumnyhetsbrev, samt e-tidningen. Kom igång nu → Förnyas till 299 kr/mån efter din provperiod. Ingen bindningstid. Avsluta enkelt. Gäller endast nya prenumeranter. Är du medlem i Sveriges Ingenjörer? Aktivera ditt konto här Logga in här ✕ nyheter digitalisering
TECH Deepminds AI-agent skapar algoritmer ingen människa lyckats med Googles AI-system utvecklar algoritmer ingen människa kunnat skapa – och sparar miljoner åt företaget.
TECH Chipjätten expanderar i Kina – planerar att bygga forskningscenter Amerikanska Nvidia planerar ett nytt center för att möta kinesiska kunders behov och följa USA:s restriktioner.
ELBILAR Toyota överraskar – släpper nya elbilen i rymligare ”touring-tappning” Tidigare i år uppdaterades elbilen Bz4x och nu utökas paletten med en större och rymligare version. Är det här tillräckligt för att armbåga sig uppåt i försäljningen?
DEBATT ”Sverige måste ta kontroll över sin digitala framtid – våra grannländer har redan sett riskerna”