Övriga nyheter

Operan tar emot besökarna på distans

Mikael Landeblad, marknadschef på Frontpoint, vid företagets distansreception hos Dramaten och Kungliga Operans lager i Nacka utanför Stockholm. Foto: Marie Alpman
Besökarna får personlig service på distans, genom den rödmålade automaten. Foto: Marie Alpman
Foto: Imago / All Over Press

En ny distanstjänst gör att Operans receptionister kan serva flera receptioner samtidigt. Bakom tekniken står ett företag i Haparanda som också har biluthyrare på kundlistan.

Publicerad

Prova Ny Teknik – 149 kr
för tre månader


Tillgång till alla låsta artiklar, fördjupande kompendier,
premiumnyhetsbrev, samt e-tidningen.



Kom igång nu →

Förnyas till 299 kr/mån efter din provperiod. Ingen bindningstid. Avsluta enkelt.
Gäller endast nya prenumeranter.


Är du medlem i Sveriges Ingenjörer?

Aktivera ditt konto här