Digitalisering Nätet får fler att nappa på fiske Fiskefilmer på social medier har fått fler unga att börja fiska. Det tror i alla fall organisationen Sportfiskarna som de senaste året sett sitt medlemsantal öka, rapporterar P3 Nyheter. TT Publicerad 16 sep 2014 kl 06.54 Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post Annons Logga in här Prova Ny Teknik – 149 kr för tre månader Tillgång till alla låsta artiklar, fördjupande kompendier, premiumnyhetsbrev, samt e-tidningen. Kom igång nu → Förnyas till 299 kr/mån efter din provperiod. Ingen bindningstid. Avsluta enkelt. Gäller endast nya prenumeranter. Är du medlem i Sveriges Ingenjörer? Aktivera ditt konto här Logga in här ✕ digitalisering nyheter sociala medier
TECH Franska AI-bolaget utmanar techjättarna – siktar mot börsen Franska AI-startupen expanderar till Asien och planerar börsnotering, enligt vd Arthur Mensch.
TECH Dags för AI-superagenter: ”Kan väsentligt påverka företags resultat” ”Superagenter”. Ja, enligt nyhetssajten Axios ska Open AI någon gång under de kommande veckorna lansera ai-agenter på ”doktorsnivå” som kan hantera komplicerade uppgifter.