Karriär Så lärde sig folket på Volvo att älska it 65 000 medarbetare på Volvo vill ha de nya it-funktioner som införts. Foto: Volvo Sara järpenberg. Foto: Jesper Zerman Med avancerade marknadsföring fick ledningen på Volvo sina 65 000 medarbetare att älska och verkligen vilja ha alla de nya it-funktioner som infördes under förra året. Så brukar det inte gå till. Lars Anders Karlberg Publicerad 14 jan 2015 kl 12.02 Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post Annons Logga in här Prova Ny Teknik – 149 kr för tre månader Tillgång till alla låsta artiklar, fördjupande kompendier, premiumnyhetsbrev, samt e-tidningen. Kom igång nu → Förnyas till 299 kr/mån efter din provperiod. Ingen bindningstid. Avsluta enkelt. Gäller endast nya prenumeranter. Är du medlem i Sveriges Ingenjörer? Aktivera ditt konto här Logga in här ✕ volvo karriär
TECH Googles AI skannar dig genom dina molnlagrade bilder: Se här hur mycket Mjukvaruingenjören Vishnu Mohandas var osäker på hur Google skulle använda hans bilder. Så han startade sin egen tjänst.
ELBILAR Test: ”VW Golf som laddhybrid är ett riktigt gediget bygge” En uppdatering som ska hålla Golf relevant, trots satsningarna på elbilar. Nya laddhybriden får 13 mils räckvidd. Räcker det för hålla uppe intresset för laddhybriden?