Startup

Så säljer du bäst din

affärsidé till Zennström

Niklas Zennström

Niklas Zennström som sålde Skype för 23 miljarder kronor, har investerat pengar i ungefär 20 bolag via sitt riskkapitalbolag Atomico. På fem minuter ska du enkelt kunna förklara kundnyttan och vilket problem den nya idén löser.

Publicerad

EntreprenörenNiklas Zennström vill ha svar på två frågor för att lockas att investera i en affärsidé:

"Vad är kundnyttan?" "Och vad är det för problem det löser?"

Prova Ny Teknik – 149 kr
för tre månader


Tillgång till alla låsta artiklar, fördjupande kompendier,
premiumnyhetsbrev, samt e-tidningen.



Kom igång nu →


Förnyas till 299 kr/mån efter din provperiod. Ingen bindningstid. Avsluta enkelt.
Gäller endast nya prenumeranter.



Är du medlem i Sveriges Ingenjörer?

Aktivera ditt konto här