Karriär

Här är svenskarnas hemliga önskningar

Marknadsundersökningar i all ära, de är bra för att man får veta vad kunderna svarar på frågor. Men vad drömmer de om egentligen? Nu finns en sajt där man får veta det.

Publicerad

- Vi har startat den här sajten för att hitta dolda marknadsbehov. Det säger Staffan Johansson, upphovsman till Inkommande. Namnet är inspirerat av inkommande- och utgåendekorgarna som pappa hade på kontoret.

Folk önskar sig saker, men har inte ork, vilja eller förmåga att utveckla idéerna.

Prova Ny Teknik – 149 kr
för tre månader


Tillgång till alla låsta artiklar, fördjupande kompendier,
premiumnyhetsbrev, samt e-tidningen.



Kom igång nu →


Förnyas till 299 kr/mån efter din provperiod. Ingen bindningstid. Avsluta enkelt.
Gäller endast nya prenumeranter.



Är du medlem i Sveriges Ingenjörer?

Aktivera ditt konto här