Karriär

Fullbokat på KTHs arbetsmarknadsdagar

Dåliga tider märks inte på KTH arbetsmarknadsdagar Armada. Det är fullbokat sedan länge, 150 företag ställer ut för att locka till sig de blivande talangerna, lika många som förra året under högkonjunkturen.

Publicerad

Nytt för i år är en onlinetjänst, Armada 2.0, där alla de utställande företagen är sökbara. Sökportalen är hopkopplad med Facebook.

– Det innebär att man kan se vilka företag ens vänner har kollat på. På det sättet ser man vilka andra företag som är heta, men framför allt är det ett socialt verktyg som sätter fokus på karriär och arbetsliv genom att göra detta till ett diskussionsämne på campus, säger Filip Hansson, Armadas textansvarige.

Prova Ny Teknik – 149 kr
för tre månader


Tillgång till alla låsta artiklar, fördjupande kompendier,
premiumnyhetsbrev, samt e-tidningen.



Kom igång nu →


Förnyas till 299 kr/mån efter din provperiod. Ingen bindningstid. Avsluta enkelt.
Gäller endast nya prenumeranter.



Är du medlem i Sveriges Ingenjörer?

Aktivera ditt konto här