Digitalisering

Tv Ericssons tillväxthopp

Ericsson ställer sitt hopp till tv.
Tillväxten i siffror.
Mobila internetapparater

När Ericsson bjöd in amerikanska investerare på en heldag om teknik var budskapet att alla kurvor pekar uppåt. Och att nästa tillväxtområde blir tv.

Publicerad

Ericsson hade show för finansvärlden i somras. Amerikanska investerare var inbjudna till en heldag i Boston.

Vinstvarningar och stagnerande marknad har tvingat Ericssons ledning att ligga lågt med optimistiska prognoser. Men tillväxt är vad investerarna vill se.

Prova Ny Teknik – 49 kr
för 1 månad


Tillgång till alla låsta artiklar, fördjupande kompendier,
premiumnyhetsbrev, samt e-tidningen.



Kom igång nu →


Förnyas till 299 kr/mån efter din provperiod. Ingen bindningstid. Avsluta enkelt.
Gäller endast nya prenumeranter.



Är du medlem i Sveriges Ingenjörer?

Aktivera ditt konto här