Digitalisering Så syns jättarna i sociala medier FMV har inga planer på att synas på Facebook. För där säljs inga ubåtar, och folk inom försvarsindustrin använder inte "Fejan". Men det är fel sätt att tänka, menar Facebook-strategen Brit Stakston. Helen Ahlbom Publicerad 9 nov 2010 kl 23.00 Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post Unlock with Glimta Annons Logga in här Prova Ny Teknik – 149 kr för tre månader Tillgång till alla låsta artiklar, fördjupande kompendier, premiumnyhetsbrev, samt e-tidningen. Kom igång nu → Förnyas till 299 kr/mån efter din provperiod. Ingen bindningstid. Avsluta enkelt. Gäller endast nya prenumeranter. Är du medlem i Sveriges Ingenjörer? Aktivera ditt konto här Logga in här ✕ nyheter facebook digitalisering twitter Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post Unlock with Glimta
Tesla återkallar tusentals Cybertrucks – problem med gasen Tesla återkallar 3 878 fordon av modellen cybertruck, deras eldrivna så kallade pickup.
KD vill att fler EU-länder satsar på kärnkraft: ”Ideologisk låsning” Kristdemokraterna vill se mer kärnkraft i Europa. En fråga som partiet planerar att driva i EU-valet, enligt ett pressmeddelande.
Industrivärden köper AB Volvo-aktier av Geely Storägaren Industrivärden har ökat sitt innehav i AB Volvo. Bland annat har man köpt en ny stor post B-aktier av kinesiska Zhejiang Geely Holding – som dumpar alla sina B-aktier i lastbilstillverkaren. AB Volvo-aktien faller med nästan 5 procent på börsen efter turerna.