Digitalisering

Loopia lovar bättring

John Hugosson

E-postskandalen på webbhotellet Loopia har inte blåst över. Så sent som i fredags kväll försvann mejl med klagomål som skickats till supporten från bolagets kunder.

Publicerad

Under den hårt belastade måndagsförmiddagen klarade Loopias servrar e-posthanteringen mycket väl men problemen är inte över för det.

– Vi har varit i kontakt med våra mest aktiva kunder som sagt oss att det fungerat väl på måndagen, men det kan hända att en del av våra kunder fortfarande har problem och vissa justeringar måste göras, uppger John Hugosson, Sverigechef på norska Mamut som äger svenska Loopia.

Prova Ny Teknik – 149 kr
för tre månader


Tillgång till alla låsta artiklar, fördjupande kompendier,
premiumnyhetsbrev, samt e-tidningen.



Kom igång nu →


Förnyas till 299 kr/mån efter din provperiod. Ingen bindningstid. Avsluta enkelt.
Gäller endast nya prenumeranter.



Är du medlem i Sveriges Ingenjörer?

Aktivera ditt konto här