Acceptanstestare av affärssystem med placering i Åkersberga

Till Berendsens utvecklingsavdelning i Åkersberga söker vi nu en acceptanstestare där även en stor del av arbetet består av projektkoordinering och kommunikation mot vår linjeorganisation. Här utvecklar vi egna moderna branschledande affärssystem för hela vår affärsprocess. Förutom Sverige arbetar vi även med utveckling och förvaltning av affärssystem för flera av våra systerbolag i Norden och Europa.


Arbetsuppgifter

Vårt egenutvecklade affärssystem vidareutvecklas kontinuerligt för att möta nya och ändrade verksamhetskrav. Som testare är din huvuduppgift att genomföra acceptanstester och att skapa releasedokumentation. Övriga arbetsuppgifter är projektkoordination, utbildning och demonstration av nya funktioner.


Din profil

Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av test och releasehantering, men det är inget krav. Vi förväntar oss att du är strukturerad och självgående samt har lätt för att dokumentera och kommunicera på ett pedagogiskt sätt.

Som person är du utåtriktad, nyfiken och stimuleras av att kunna påverka den dagliga verksamheten. Vi utgår ifrån att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.


Vi erbjuder dig

Ett stimulerande och utmanande arbete i ett litet kvalificerat team med stort IT- och verksamhetskunnande i en internationell verksamhet.

Tjänsten innebär tillsvidareanställning på heltid.


Kontakt

Vill du veta mer? Kontakta vår systemchef Johan Kviberg på telefon 0702-51 17 20.

Din ansökan vill vi ha senast söndagen den 26:e februari.

Välkommen med din ansökan redan idag!


https://www.linkedin.com/company/2331359

Skicka din ansökan till med rubrikraden Ny Teknik Jobb.